Tjenesten kan kun bestilles dersom du har en aktiv lisensavtale på en av følgende tjenester:
- PlusOffice - Arbeidsmarkedstiltak Basis
- PlusOffice - Arbeidsmarkedstiltak Pro
- PlusOffice - Arbeidsmarkedstiltak Custom
PlusOffice vil etter konto er opprettet og grunnopplysninger registrert i systemet sende hovedbruker brukertilgang til systemet.
Merk at enkelte funksjoner ikke er tilgengelige før etter oppstartssamtalen.
Forutsetninger for gjennomgang
Praktisk informasjon
- Du vil motta en kalenderinvitasjon fra konsulenten som skal gjennomføre oppsettet
- Du vil bli kontaktet på det telefonnummeret du har oppgitt i dette skjema på avtalt tidspunkt
- Gjennomføring er på telefon og internett
- Estimert tid for oppstartssamtale er 45 minutter
Hva får du hjelp til?
Oppstartssamtalen vil bli benyttet til å kartlegge hvilke funksjoner som er aktuelle i systemet, samt. innhenting av grunnopplysninger.
Oppfølgning i etterkant av oppstartssamtalen og detaljer rundt hva konsulent vil bistå med avhenger av om kunde har Basis, Pro eller Custom.
Men uavhengig av hvilken av de overnevnte løsnignene vil Konsulent bistå i implementeringsprosessen. Det betyr blant annet at Konsulent vil bistå med å legge inn grunnopplysninger, hensiktsmessig organisering av systemet med tanke på funksjoner, roller og rettigheter. Det planlegges også en opplæring av de ansatte og ekstra opplæring utover den avsatte timen med opplæring kan bestilles separat.