Timeføring gjort enkelt
For at timeføringen skal være lønnsom er det viktig at timelistene er enkle og ikke påvirker hverdagen til de ansatte i for stor grad! Timeføring fra PlusOffice gir store fordeler!
Ansatte i Norge er pålagt å dokumentere den tiden de er tilgjengelig for arbeidsgiver. Det vanligste er jo å timeføre, og det enkleste er å timeføre i PlusOffice. Timeføringen i PlusOffice fjerner store deler av arbeidet for lederne ved å automatisk beregne overtid, kveldstillegg, helgetillegg etc. I de aller fleste tilfeller trenger bare den ansatte å sjekke inn på morgenen og sjekke ut når de går hjem. På slutten av måneden kan nærmeste leder godkjenne timelistene og dere kan enkelt generere lønnsfiler til regnskapsansvarlige. Dette kan dere også sette til å sendes automatisk til regnskapsføreren.
Enklere blir det ikke!
PlusOffice Timer er en av få tilleggsprodukter og har en egen pris for dere som ønsker å organisere timeføringen på en bedre måte enn dere gjør i dag. Dersom dere allerede benytter PlusOffice på HR og HMS så er det en åpenbar stor gevinst å samle timeføringen i samme system som man har fravær og ferie. Dette gjør at de ansatte har ett sted å logge inn for å gjøre alle oppgavene sine, fremfor flere systemer.
Våre rådgivere kan enkelt veilede deg til hvordan å automatisere så mye som mulig av timeføringen. Trenger dere stemplingsur? Trenger dere timeføring på moblitelefon? Vi har løsningen dere trenger!
Ta kontakt for å snakke om hva vi kan gjøre for å forenkle hverdagen deres!