Digital signeringsløsning
For de aller fleste avtalene man har mellom ansatte trenger man en signatur - enten fra leder og den ansatte eller fra en av partene. Løser dere dette på en god måte i dag?
Når man får nye ansatte på arbeidsplassen er det normalt at man også har en arbeidsavtale som skal signeres slik at man kan dokumentere at man er enig om betingelsene for arbeidet, men signering av dokumenter ender ikke der. Utlevering av verneutstyr eller annet arbeidsutstyr, justeringer i arbeidsavtale, gjennomført medarbeidersamtale, firmabil, databriller eller firmatelefon. Listen er lang og signeringene er viktig.
Med PlusOffice får du både løsningen for å lage avtalemalene slik at du enkelt ved nyansettelser og vedlikehold av arbeidsforholdet kan innhente signaturer digitalt i PlusOffice. Løsningen er inkludert i alle PlusOffice Basis-lisenser og kan lette arbeidet med å få signerte dokumenter betraktelig.
Malene du kan opprette i systemet kommer med datafletting slik at man ved opprettelse kan hente inn alt fra sykefraværshistorikk, personopplysninger, journalnotater eller om du skulle trenge en referanse som "Nærmeste leder" eller informasjon om virksomheten.
Ser du at du kunne jobbet enklere med innhenting av signaturerer i HR-arbeidet ditt? Ta kontakt for en enkel demonstrasjon og kjapp igangsetting!