Opplever du en feil i en av våre produkter? Da kan du melde deg inn til oss ved å fylle ut dette skjema. Desto mer konkret og spesifikk du er jo enklere blir behandlingen av saken din.

Her kan du melde inn en feil i systemet eller andre produkter til oss. Informasjonen du skriver i skjema brukes for å undersøke saken nærmere.

Du får en tilbakemelding fra kundeservice senest i løpet av 24 timer (på virkedager) etter at saken er sendt inn. Dersom vi trenger mer informasjon tar vi kontakt med deg på epost. Vi har en gjennomsnitlig svartid på 4 timer på e-post.

Unngå å send oss personopplysninger i tekst og skjermbilder. Dersom du skal referere til et skjema send oss adressen / URL til det skjema. Dersom du skal referere til en ansatt send oss ansattnummer eller initialer dersom dere ikke har ansattnummer. Skjema blir sendt til vårt kundeservicesystem og en sak blir opprettet.

Meld inn feil

Dersom du har skjermbilder du ønsker å legge ved kan du gjøre det her.