Oppstartshjelp for PlusOffice Arbeidsmarkedstiltak
Kartleggingsmøte
Som kunde av PlusOffice Arbeidsmarkedstiltak har du inkludert oppstarthjelp. Skjema benyttes for å avtale tidspunkt for første gjennomgang.
Book tid med konsulent (PlusOffice Arbeidsmarkedstiltak)
Tjenesten kan kun bestilles dersom du har en aktiv lisensavtale på en av følgende tjenester:
- PlusOffice – Arbeidsmarkedstiltak Basis
- PlusOffice – Arbeidsmarkedstiltak Pro
- PlusOffice – Arbeidsmarkedstiltak Custom
PlusOffice vil etter konto er opprettet og grunnopplysninger registrert i systemet sende hovedbruker brukertilgang til systemet.
Merk at enkelte funksjoner ikke er tilgengelige før etter oppstartssamtalen.
Forutsetninger for gjennomgang
- Du må være hovedbruker
Praktisk informasjon
- Du vil motta en kalenderinvitasjon fra konsulenten som skal gjennomføre oppsettet
- Gjennomføring er på Teams
- Estimert tid for oppstartssamtale er 45 minutter
Hva får du hjelp til?
Oppstartssamtalen vil bli benyttet til å kartlegge hvilke funksjoner som er aktuelle i systemet, samt. innhenting av grunnopplysninger.
Oppfølgning i etterkant av oppstartssamtalen og detaljer rundt hva konsulent vil bistå med avhenger av om kunde har Basis, Pro eller Custom.
Men uavhengig av hvilken av de overnevnte løsnignene vil Konsulent bistå i implementeringsprosessen. Det betyr blant annet at Konsulent vil bistå med å legge inn grunnopplysninger, hensiktsmessig organisering av systemet med tanke på funksjoner, roller og rettigheter. Det planlegges også en opplæring av de ansatte og ekstra opplæring utover den avsatte timen med opplæring kan bestilles separat.