Avviksbehandling med PlusOffice


Ledelsessystemet fra PlusOffice gir virksomheten et godt verktøy for avvikshåndtering, samtidig som det dekker de krav som stilles til et godt avvikssystem.

Vårt HMS-system er enkelt å implementere og tilpasses etter virksomhetens behov.Alt er digitalisert og man kan selvfølgelig benytte smarttelefon, nettbrett eller datamaskin for registrering og oppfølgning.

Dette er en intelligent avviksløsning som automatiserer og bidrar til kvalitetssikring av prosessen. Det gis blant annet automatisk varsling til involverte når avviket registreres, endres og lukkes.

Dersom virksomheten er ISO-sertifisert eller ønsker at avviksmodulen skal tilføre merverdi rundt andre funksjoner i systemer, finnes det mange muligheter for utvidelser tilgjengelig. Knytt avvik til produkter, nedetid på arbeidsutstyr, prosjekter m.m.


Ønsker du mer informasjon eller demonstrasjon av systemet? Ta kontakt på telefon 488 53 888, e-post post@plusoffice.no eller benytt kontaktskjemaet.